donderdag 2 december 2010

Afscheid

28 november , het is zover...
Vannacht neem ik het vliegtuig huiswaarts .

Ik moet mij mentaal wat voorbereiden , want ik ben alleen voor deze rit...

De laatste afscheidsgeschenkjes worden uitgedeeld en woorden van dankbaarheid uitgesproken.

Ik nodig hen tevens allen uit om een maand in België te verblijven . Dit wordt dankbaar aangenomen .

1u 's nachts vertrek ik uit Bangui , RCA , richting Libië , Tripoli . Na een wachttijd van 3 , 4u vertrekken we richting Parijs . Ik heb pech...Doordat het vliegtuig vertraging heeft , mis ik mijn TGV richting Brussel...Nog eens 4u wachten...Mijn geduld wordt inderdaad op de proef gesteld !

En dan , eindelijk Brussel , waar mijn familie mij opwacht .

Ik ben echt gelukkig hen weer te zien !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten