vrijdag 8 juni 2012

Een vreemd gevoel

Ik heb een vreemd gevoel...ik kan het niet verklaren...

Het is nog staan in een realiteit die de jouwe is: opstaan uit een vertrouwd bed, leven en werken in ruimten en op plaatsen die je door en door kent.

En dan,...omwille van alle voorbereidingen van een reis naar een ongekend land, waar je één maand lang je nuttig gaat maken, begint je verbeelding te werken.
Hoe gaat het zijn? Wat gaat men van mij verwachten? Hoe zal het leven er verlopen? Zal het lukken als vrouw in deze ongekende wereld? En nog zoveel vragen...

Mijn geest probeert er een antwoord op te plakken. En,...nog positief ook!
Je zal er nieuwe mensen ontmoeten, vrienden maken, proeven en genieten van nieuwe dingen...ook al zullen ze niet altijd zijn zoals je verwacht had en zullen de omstandigheden hard zijn.

Ik probeer het beeld vorm te geven. Net als de zwangerschap van een kind...

Ik heb een vreemd gevoel...zwanger van een droom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten