maandag 7 mei 2012

Wonder, wonder, wonder...

Dank aan al mijn vrienden die naar mijn benefiet-fuif voor een project in Congo, Brazzaville kwamen.
Zoals ik beloofd heb, wil ik met jullie het resultaat van onze inspanningen voor de geldinzameling delen.
Tot hiertoe heeft de benefiet-fuif 140€ opgebracht, wat fantastisch is! Dank voor jullie generositeit!
Met dit bedrag kunnen we een LAERDAL kinder beademingsballon aanschaffen (zie catalogus Vermeulen, Nederland, hieronder).
Het doel was 221,80€ te verzamelen. Dit geeft ons de mogelijkheid 1 beademingsballon aan te schaffen, dewelke kan gebruikt worden om het leven van een kind te redden.



Vanmorgen heb ik een telefoontje van de firma Vermeulen uit Nederland gekregen, dat zij bereid zijn de eerste beademingsballon te schenken.
In totaal zullen wij 3 beademingsballons meenemen.


Waarvoor onze hartelijke dank!


En zoals beloofd:


Bram Oppeneer, Verkoop Binnendienst Verloskunde 

            +31 (0)318 64 34 24       | F +31 (0)318 64 30 47 | E b.oppeneer@vermeulenmedical.nl
Kryptonstraat 1 | 6718 WR Ede | Nederland |www.vermeulenmedical.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten